בטן בולטת
  • לטשטש בטן בולטת או לא חטובה, היעזרי בבגדי ים עם מחטבים פנימיים.
  • מחטבים מופיעים בכל גזרה כמעט: שלם, טנקיני (גופייה), ביקני בגזרה גבוהה.
  • אם המותניים רחבים, הימנעי מביקני בגזרה גבוהה, שמדגיש אותם.
  • המטשטש האולטימטיבי: כיווצים, וכמה שיותר.
  • כדאי להימנע מגזרות צמודות וחלקות ללא בטנה, ומביקיני נמוך, שהבטן משתפלת מעליו.
חזה קטן
  • החדשות הטובות: רוב הגזרות מתאימות לחזה קטן.
  • אם את רוצה להגדיל, חזיות רבות מצוידות בריפודים פנימיים ובכריות נשלפות במידות שונות.
  • רצוי להימנע מבגדי ים שלמים חלקים שאין בהם חזייה בנויה ("קאפ") ומחזיות משולשים ללא כל ריפוד, כי הם משטחים את החזה.
  • סלסלות ועיטורים תלת ממדיים, כמו פרחים, יוסיפו נפח ויצרו אשליה של חזה גדול יותר.
חזה גדול
  • כתפיות רחבות או מתכווננות יתאימו לך יותר מאשר כתפיות דקיקות.
  • שימי לב לקיומן של חזיות בגדי ים עם אפקט מינימייזר, כמו בחזיות רגילות.
  • חזייה עם קשתות תמיכה עדיפה, כי היא מעניקה תמיכה לשדיים.
  • בגד ים שלם עם מחשוף עמוק מקטין, לפחות למראית עין, את החזה.
  • הימנעי מחזיות סטרפלס עם סלסלות וכיווצים, שמוסיפים עוד נפח.
אגן רחב
  • נסי למדוד בגד ים עם חצאית מובנית, שתסתיר את המתבקש.
  • יש חצאיות עם אפשרות לכיווץ, להארכה או לקיצור, לפי הצורך.
  • חלק תחתון בגזרת מכנסונים יכול להתאים לך, כי הוא לא חותך את האגן בנקודה הרחבה ביותר שלו.
  • רצוי להימנע מחלק תחתון עם קשירות בצדדים, כי השרוכים עלולים לשקוע בבשר הגוף וליצור "טאיירים".
נגישות